// کد مطلب: ۱۶۴۴۱۶

سازمان اموال تملیکی

تبریک سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مدیرعامل سازمان اموال تملیکی

تبریک سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مدیرعامل سازمان اموال تملیکی
لینک کوتاه کپی شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی حلول سال 1403 به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم را گرامی داشت و تبریک گفت.

سیدعبدالمجید اجتهادی در پیام بهاری خود که در شروع سال 1403 صادر کرده است، چنین آورده است: 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم

جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم 

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا 

کی شود با رطب وصل تو افطار کنم 

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان و نوروز، پیام آور مهر و محبت و شعری است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند. سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند.

تقارن این ایام با بهار قرآن، ماه میهمانی و بندگی و گشوده شدن درهای رحمت الهی، فرصت مغتنمی برای گشایش و تابش آیات نورانی و هدایت گر قرآن کریم بر قلوب مومنین در پرتو معنویت است.

در سال گذشته که مهار تورم و رشد تولید نام داشت، ادامه مسیر سبز رکوردشکنی های سازمان در حوزه تعیین تکلیف کالا در تمام استان های کشور توسعه یافت و مسرورم از اینکه تلاش بی وقفه همکارانم در اقصی نقاط کشور، در سپهر اقتصاد و تجارت ایران سرفراز، موثر مواقع شد و امیدوارم با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، این مسیر پرمخاطره که از شروع دولت مردمی سیزدهم، آغاز شده است، همچنان ادامه داشته و پاسخی صریح و روشن به سپردن امانات دولت محترم اسلامی و حفاظت از حقوق دولت قهرمان ایران باشد.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات ایرانیان عزتمند و همچنین تبریک و تهنیت آغاز سال جهش تولید با مشارکت مردم، روزگاری سرشار از صحت، عافیت، برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان برای همگان به ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای (مدظلله العالی) و همکاران سختکوش خود در گستره پهناور جغرافیای ایران اسلامی در جای جای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مسئلت می نمایم.

 

سیدعبدالمجید اجتهادی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه